Založ si blog

Láskavosť a pozornosť dorazila na Slovensko

Teplá jeseň priniesla na do našej spoločnosti úsmev na tváre občanov, láskavosť a pozornosť do vzťahu občanov.

Aj keď som sa ja nezmenil, zrazu ma zdravia pre mňa  neznáme osoby, rozdávajú úsmevy a žoviálne sa informujú o mojich problémoch. Rôzny funkcionári, ktorí  moju osobu nepustili ani za prah svojej kancelárie,  mi zrazu podávajú ruku a vyzývajú ma, aby som sa zastavil, nakoľko sú stále  otvorení problémom občanov a pre žijú len pre blaho občanov.

Jediná vec ktorá mi bráni otvoriť sa tomuto ľudskému prístupu je záverečná veta, ktorú používajú na záver priateľských stretnutí, a to „aby som nezabudol na ich otvorenosť a ľudský prístup k riešeniu problémom občanov a  ochotu obetovať, keď si budem plniť občiansku povinnosť“.

Stále rozmýšľam, čo tým chceli povedať a dokedy vydrží  tá pozornosť vo vzťahov? Je to teplou jeseňou alebo občianskou povinnosťou? Aká bude zima po teplej jeseni?

Je COVID a čo má robiť občan?

14.11.2021

Možno mi niekto dokáže rozumne vysvetliť, ako dokáže obyčajný dôchodca riešiť bežný problém pre nezainteresovaného, no pre rodiča malá tragédia. Každý človek občas musí využiť služby zdravotníckych zariadení bez ohľadu či je COVID , alebo nie je. To sa stalo aj môjmu dieťaťu, ktoré dostalo obličkovú koliku a ako rodič som sa nechápavo díval, ako môže [...]

Potenciálni zločinci

26.04.2013

Novelizáciou zákona o emisných a technických prehliadkach štát zaviedol systém potenciálnych zločincov a skupinu pre napĺňanie štátnej kasy pokutami a materiálu pre exekútorov. Prečo? V dnešnej dobe množstvo našich občanov dlhodobo pracuje v zahraničí a pre udržanie svojho komfortu si so sebou vzali aj svoje motorové vozidlá. A tu nastáva problém, [...]

Existuje odpoveď?

22.10.2012

Pri sledovaní politických relácií som dostal záľudnú otázku. „Veria osobne politici tomu čo rozprávajú?“ Toľko demagógie, osobnej prezentácie neomylnosti a jedinej pravdy ma prinútilo priznať si, že Ja na takúto otázku neviem odpovedať. Ako ste na tom Vy?

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22099x
Priemerná čítanosť článkov: 2009x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy