Láskavosť a pozornosť dorazila na Slovensko

24. októbra 2013, miro55, Nezaradené

Teplá jeseň priniesla na do našej spoločnosti úsmev na tváre občanov, láskavosť a pozornosť do vzťahu občanov.

Aj keď som sa ja nezmenil, zrazu ma zdravia pre mňa  neznáme osoby, rozdávajú úsmevy a žoviálne sa informujú o mojich problémoch. Rôzny funkcionári, ktorí  moju osobu nepustili ani za prah svojej kancelárie,  mi zrazu podávajú ruku a vyzývajú ma, aby som sa zastavil, nakoľko sú stále  otvorení problémom občanov a pre žijú len pre blaho občanov.

Jediná vec ktorá mi bráni otvoriť sa tomuto ľudskému prístupu je záverečná veta, ktorú používajú na záver priateľských stretnutí, a to „aby som nezabudol na ich otvorenosť a ľudský prístup k riešeniu problémom občanov a  ochotu obetovať, keď si budem plniť občiansku povinnosť“.

Stále rozmýšľam, čo tým chceli povedať a dokedy vydrží  tá pozornosť vo vzťahov? Je to teplou jeseňou alebo občianskou povinnosťou? Aká bude zima po teplej jeseni?