Neviditeľná ruka trhu okamžite reaguje na vyhlásenia politikov a v predstihu si vytvára predpoklady na udržanie zisku. To, že po vyhlásení predstaviteľov štátu o istotách, nemenovaný bankový dom v predstihu upravil úrokové sadzby so zreteľom na blaho občanov a to v pomere „úroky z vkladu na sporožíre – 0,01%, debetný úrok z prečerpania – 18,9%“ je v podmienkach Slovenská bežná vec, lebo modla zisku a starostlivosť o blaho stáda je prvoradá už 22 rokov. O úprave poplatkov v približne o 20 až 50% za jednotlivé operácie je zbytočne sa zmieňovať.
Čo ma prekvapilo najviac je svojvoľne rozhodnutie bankového domu, že baran je povinný platiť za službu ktorú si neobjednal a túto službu bankový dom nemôže ani plniť. Jedná sa o spoplatnenú službu zasielaných výpisov cez SMS, aj keď baran si túto službu neobjednal a výpisy mu nemôžu byť ani doručené, nakoľko poskytovateľ tejto služby nevlastní mobilné číslo barana. Pri reklamácií sa dočkáte odpovede plaťte, je to len pre Vaše blaho. Ak ste tvrdohlaví a trváte, že túto platenú službu nechcete tak nastupuje fáza 2 a to aby ste zrušili to čo ste si neobjednali a doterajšie poplatky boli vykonané s Vaším súhlasom. Na otázku, že s tým aj súhlasíte, len nech Vám ukážu aspoň jedno plnenie služby, t.j. zaslanie SMS, tak dostanete odpoveď, že nemajú Vaše číslo telefónu a službu nemohli plniť, čo nebráni tomu aby klient platil a je to v súlade s internou normou.
Proste, istota za istotou sa valí.
Celá debata | RSS tejto debaty